Domů > Blog > Podívejte se, kdo je k dispozici při správě virtuálních týmů nebo při práci na dálku

Pracuj na dálku a řiď se pravidly pro příchod / odchod.

Podívejte se, Kdo je k Dispozici při Správě Virtuálních Týmů nebo Práci na Dálku

Řízení týmu, kde jsou všichni lidé na stejném místě ve stejnou dobu, již není možné nebo nutné.

Od doby, kdy společnosti začaly působit globálně, se v organizaci týmů mnohé změnilo. Stále více společností přešlo na “maticovou organizaci”, s globálními virtuálními týmy, které mají lidi rozmístěné po celém světě, v různých časových pásmech. Kromě toho je mnoho malých společností nakloněno “práci na dálku” nebo “práci z domova”, protože k dokončení práce není nutné mít kancelářskou pracovní dobu od 9 do 5.

A pokud bylo až do před několika měsíci vnímáno práci na dálku jako výhoda, kterou společnosti nabízejí svým zaměstnancům, po rozšíření COVID 19 se stalo nutností. “Normalita” byla zpochybněna a mnozí se rozhodli přejít na “práci z domova” jako řešení, jak chránit své zaměstnance a zajistit, aby podnikání běželo a platy byly vypláceny.

Pro mnoho lidí to byl docela velký krok, protože následovaly další změny. Najednou už váš tým není ve stejné kanceláři. Tak jak můžete vědět, jestli pracovní den vašich lidí začal, nebo ne? Jak víte, jestli pracují, nebo ne?

Zde přichází na řadu funkce elapseit "punch in"!


Když se přihlásíte a zapnete

elapseit punch in button

všichni ve vašem týmu budou vědět, že pracujete; když budete mít na den hotovo, stačí to vypnout.

Kromě toho, pokud má vaše společnost elektronický systém příchodů a odchodů založený na přístupové kartě nebo skenování otisků prstů, funkci punch in mohou používat zaměstnanci, kteří z různých důvodů nejsou fyzicky v kanceláři. Pokud k tomu dojde a je vyžadováno přesné sledování, musíte v profilu zaměstnance zaškrtnout možnost „Má hodiny příchodu/odchodu”. Když je tato funkce zapnutá, zaregistruje hodiny příchodu/odchodu a počítá všechny hodiny příchodu a odchodu za den.

Podrobné sestavy lze generovat pro konkrétní zaměstnance nebo oddělení z vybraných lokalit; můžete také vidět, kdo zapomněl zaznamenat příchod nastavením “chybějící” jako typ záznamu.

Takže bez ohledu na to, zda máte na starosti virtuální tým nebo zda má vaše společnost flexibilní rozvrh nebo přísnou politiku “příchod / odchod”, tato malá funkce ukáže, kdo z týmu je online, bez ohledu na jejich polohu nebo časové pásmo.